Techniques which are used to win customers include coupons, samples, money back,
competitions, etc. Many of these techniques are over a hundred years old. New promotion
techniques are not often developed and, even when they are, there is always a risk that they will not please customers. So why do companies still try to develop new
promotion techniques? The answer is because companies which do develop a successful
new promotion can win many customers because they are the first to use the technique.
Книга:
Ответы на билеты по английскому языку для 9 класса 2021
Билет/вопрос: №15
Абитуриентам
Сборники тестов, Узбекистан
DTM варианты
Онлайн ДТМ тестирование
Решебники
Онлайн тестирование
Английский язык
Русский язык
Математика
Биология
География
История
База знаний по предметам
Физика
Математика
Информатика
Литература
Английский язык
Русский язык
Химия
История
География
Биология
"Test-Uz.Ru" © 2014-2024. Информационный портал для школьников, абитуриентов, студентов и учителей